Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
product
project
Filter by Categories
Nieuw product
Wandelroute

VEELGESTELDE VRAGEN

BESTELLEN

Hoe plaats ik een bestelling?
Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig:
– Ga naar het product van je keuze.
– Klik op de grote rode button ‘in winkelwagentje’.
– Klik op ‘winkelwagen bekijken’ of op het winkelwagen icoontje in de rechterbovenhoek van de pagina.
– Klik als je bestelling compleet is op ‘doorgaan naar afrekenen’ en doorloop de stappen: Adresgegevens, Besteloverzicht, Betaling.
– Aan het einde van stap 3 (betaling), wanneer je de aankoop bevestigt en betaalt, is de bestelling definitief.
– Het zelf doorvoeren van wijzigingen is nog mogelijk voor het einde van stap 3.
– Je ontvangt een orderbevestiging als de bestelling is geplaatst.
– Je ontvangt een verzendbevestiging als de bestelling is verzonden. 

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?
Wilt u toch een andere poster? Iets toevoegen, of nog iets verwijderen? Zolang de bestelling nog niet is verzonden is dat geen enkel probleem. U kunt daarvoor gemakkelijk contact met ons opnemen.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Zolang uw bestelling nog niet verzonden is, kunt u die nog annuleren. U kunt daarvoor contact met ons opnemen. Als u uw naam en het ordernummer aan ons doorgeeft zullen wij de bestelling annuleren en uw betaling terugstorten.

BETALEN

Hoe kan ik betalen? 
Het is mogelijk om te betalen met:
– iDeal
– PayPal
– Onze Hollandse Huisjes Cadeaubon
– VISA
– Mastercard
– American Express

Mijn betaling is mislukt, wat nu?
Dat is vervelend. Neem in dat geval even contact op met de klantenservice, wij helpen je graag verder!

BEZORGEN

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd? 
Tenzij anders aangegeven brengen we je bestelling binnen 24 uur naar het postkantoor of de brievenbus.
Al onze bestellingen worden verzonden door PostNL. Vanuit duurzame overwegingen werken wij met kleine voorraden. Dat betekent dat niet alle producten altijd op voorraad zijn. Wij proberen elke bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Wanneer je bestelling door PostNL is overgenomen, word je per e-mail op de hoogte gesteld.
LET WEL: PostNL bezorgt geen brievenbuspost op zondag en maandag en geen pakketpost op zondag.

Wat zijn de verzendkosten? 
Binnen Nederland is de verzending gratis.

Bezorgen jullie ook in het buitenland? 
Jazeker! De verzendkosten daarvan zijn afhankelijk van de manier van verzenden (pakket of post) en de locatie waar de bestelling naartoe moet. Veel van onze producten (kleine posters, kaarten, sleutelhangers etc.) worden verzonden met brievenbuspost. De verzendkosten naar het buitenland zijn dan voordeliger dan verzendkosten voor pakketpost. Voor de exacte verzendkosten kun je het beste contact met ons opnemen. 

Hoe wordt mijn bestelling verpakt? 
Net als onze producten, houden we bij het verpakken ook rekening met het milieu. We werken zoveel mogelijk met gerecyclede materialen. Al het door ons gebruikte papier is 100% natuurlijk en in bezit van een FSC keurmerk

De producten in mijn bestelling hebben verschillende levertijden, wordt dat in 1 keer verzonden? 
Vanuit duurzame overwegingen versturen wij iedere bestelling als geheel. Heb je een bestelling geplaatst waar producten met een verschillende levertijd in zitten, dan kan je bij de klantenservice een verzoek indienen om de producten die op voorraad zijn alvast te laten versturen.

RETOURNEREN

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Het retourneren van een bestelling binnen de zichttermijn van 30 dagen is gratis. Als je van deze mogelijkheid gebruik wil maken, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij voorzien je van een code waarmee je het pakketje gratis terug kunt sturen. Wij kunnen helaas geen verzendkosten restitueren die een klant op eigen initiatief maakt. Neem dus vooral even contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Om je retourzending correct en snel te verwerken verzoeken wij je contact op te nemen met de klantenservice door een email te sturen, of een bericht achter te laten. Binnen één werkdag nemen we contact met je op. Vergeet niet je ordernummer te vermelden voor een snellere verwerking.
Je kan ook telefonisch contact opnemen met onze voicemailbox voor het aanmelden van je retourzending:

T | 023 – 2052637
E | klantenservice@hollandse-huisjes.nl

Wat is het retouradres?  
Hollandse Huisjes
Bakenesserstraat 13 bg
2011 JJ Haarlem

CONTACT

Hoe kan ik Hollandse Huisjes bereiken? 
Wij zijn te bereiken via de mail, telefonisch of via social media:
E | klantenservice@hollandse-huisjes.nl
T | 023 – 2052637
F | facebook.com/hollandsehuisjes/

Waar zijn jullie verkooppunten? 
Een overzicht van onze verkooppunten kun je hier vinden.

PRIVACY EN VEILIGHEID

Wat gebeurt er met mijn gegevens?
Alle antwoorden op vragen over je account, privacy of verwerking van persoonsgegevens vind je hier in ons privacy statement

Wishlist 0
Open Wishlist Page Continue Shopping
Shopping Cart
There are no products in the cart!
Subtotal
0,00
Total
0,00
Continue Shopping
0