KLANTENSERVICE
CONTACTGEGEVENS
CONTACTGEGEVENS
klantenservice@hollandse-huisjes.nl
Ons kantoor: (bezoek alleen op afspraak)
Emrikweg 37b
2031 BT Haarlem
BESTELLING & BETALING
Hoe plaats ik een bestelling?
Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig:
– Ga naar het product van je keuze.
– Klik op de grote rode button ‘in winkelwagentje’.
– Klik op ‘winkelwagen bekijken’ of op het winkelwagen icoontje in de rechterbovenhoek van de pagina.
– Klik als je bestelling compleet is op ‘doorgaan naar afrekenen’ en doorloop de stappen: Adresgegevens, Besteloverzicht, Betaling.
– Aan het einde van stap 3 (betaling), wanneer je de aankoop bevestigt, is de bestelling definitief.
– Het doorvoeren van wijzigingen is nog mogelijk voordat stap 3 wordt bevestigd.
– Je ontvangt een orderbevestiging als de bestelling is geplaatst.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Het is mogelijk om te betalen met:
– iDeal
– PayPal
– Cadeaubon
– VISA
– Mastercard
– American Express
Mijn betaling is mislukt, wat nu?
Dat is vervelend. Neem in dat geval even contact op met de klantenservice, wij helpen je graag verder!
Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?
Wilt u toch een andere poster? Iets toevoegen, of nog iets verwijderen? Zolang de bestelling nog niet is verzonden is dat geen enkel probleem. U kunt daarvoor gemakkelijk contact met ons opnemen.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Zolang uw bestelling nog niet verzonden is, kunt u die nog annuleren. U kunt daarvoor contact met ons opnemen. Als u uw naam en het ordernummer aan ons doorgeeft zullen wij de bestelling annuleren en uw betaling terugstorten.
Algemene voorwaarden
Op elke bestelling en verkoopovereenkomst zijn onze algemene voorwaarden van toepassing.
LEVERTIJD & BEZORGING
Al onze bestellingen worden verzonden door PostNL. Vanuit duurzame overwegingen werken wij met kleine voorraden.
Wij doen ons best om elke bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Als je bestelling verzonden is word je per email op de hoogte gebracht.
Eén of twee keer per week brengen we de bestellingen naar het postkantoor. PostNL bezorgt geen brievenbuspost op zondag en maandag en geen pakketpost op zondag. Wil je zeker weten dat een cadeau op tijd is? Stuur ons gerust een mailtje!
Cadeau direct naar de ontvanger
We kunnen je cadeau ook direct naar de ontvanger sturen, dan sturen we de factuur alleen naar jou per mail. Lukt iets niet, stuur ons dan een mail.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn standaard € 3,95 binnen Nederland. Vanaf 50 euro is verzending helemaal gratis.
Bezorgen jullie ook in het buitenland?
Jazeker! De verzendkosten daarvan zijn afhankelijk van de manier van verzenden (pakket of post) en de locatie waar de bestelling naartoe moet. Veel van onze producten (kleine posters, kaarten, sleutelhangers etc.) worden verzonden met brievenbuspost. De verzendkosten naar het buitenland zijn dan voordeliger dan verzendkosten voor pakketpost. Voor de exacte verzendkosten kun je het beste contact met ons opnemen.
Hoe wordt mijn bestelling verpakt?
Net als onze producten, houden we bij het verpakken ook rekening met het milieu. We werken zoveel mogelijk met gerecyclede materialen. Al het door ons gebruikte papier is 100% natuurlijk en in bezit van een FSC keurmerk.
De producten in mijn bestelling hebben verschillende levertijden, wordt dat in 1 keer verzonden?
Vanuit duurzame overwegingen versturen wij iedere bestelling als geheel. Heb je een bestelling geplaatst waar producten met een verschillende levertijd in zitten, dan kan je bij de klantenservice een verzoek indienen om de producten die op voorraad zijn alvast te laten versturen.
RETOUR & SERVICE
Ben je van gedachte veranderd? Retourneren van een bestelling binnen de zichttermijn van 14 dagen is mogelijk zonder opgave van reden. Om je retourzending correct en snel te verwerken verzoeken wij je contact op te nemen met de klantenservice voor je persoonlijke retouretiket. Daarna heb je nog 14 dagen om je pakket naar de post te brengen. Vergeet niet je ordernummer te vermelden voor een snellere verwerking.
Je kunt ook telefonisch contact opnemen met onze voicemailbox voor het aanmelden van je retourzending.
GEPERSONALISEERDE PRODUCTEN
Omdat gepersonaliseerde producten speciaal voor jou gemaakt worden, is het niet mogelijk deze te retourneren. Ben je toch niet tevreden met het product (heb je bijvoorbeeld een typefout gemaakt)? Neem dan even contact op met de klantenservice. Dan kijken we samen hoe we dit op kunnen lossen.
Uiteraard bieden wij wel dezelfde garantie op gepersonaliseerde producten als op onze andere producten. Komt een gepersonaliseerde product dus bijvoorbeeld beschadigd aan, laat het ons dan weten door onze voicemailbox in te spreken of stuur een mail. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op voor een oplossing.
CONTACT
Wij zijn te bereiken via de mail, telefonisch of via social media:
E | klantenservice@hollandse-huisjes.nl
T | 023 – 2052637
F | facebook.com/hollandsehuisjes/
I | instgram.com/hollandsehuisjes/
Wat is het retouradres?
Hollandse Huisjes
Emrikweg 37b
2031 BT Haarlem
Waar zijn jullie verkooppunten?
Ons kantoor en werkplaats zijn op afspraak te bezoeken. Een overzicht van onze verkooppunten vind je hier.
PRIVACY EN VEILIGHEID
Wat gebeurt er met mijn gegevens?
Alle antwoorden op vragen over je account, privacy of verwerking van persoonsgegevens vind je hier in ons privacy statement.